wtorek, 4 lutego 2014

Zestaw do robienia gumowych bransoletek na rękę - Rainbow Loom

Za każdym razem, kiedy odwiedzam sklepy z zabawkami, ogarnia mnie lekkie uczucie zazdrości. Za czasów mojej młodości miało się do dyspozycji jakiegoś misia lub lalkę, klocki oraz własną wyobraźnię. Niby zabawa jest zabawą, to fantazja dziecka potrafi czynić cuda, ale trzeba przyznać, że ilość akcesoriów służących do zabawy i dostępnych obecnie naszym dzieciom jest oszałamiająca. Kiedy kilka dni temu otrzymaliśmy Rainbow Loom, zestaw do robienia gumowych bransoletek na rękę, w oczach niemal stanęły mi łzy wzruszenia, bowiem przypomniałam sobie, jak wiele czasu spędziłam w mojej wczesnej młodości nad robieniem bransoletek z muliny. To było zajęcie, które pochłaniało mnie bez reszty i już w myślach zazdrościłam córce, że również doświadczy tej ogromnej przyjemności z tworzenia takiej biżuterii.
 

Zestaw, który otrzymaliśmy zawiera matrycę (krosna), klipsy, haczyk (szydełko) oraz ogromną ilość kolorowych gumek. Zestaw jest przeznaczony dla dzieci powyżej 8 roku życia, jeśli chcą wykonywać bransoletki samodzielne oraz dla dzieci powyżej 3 roku życia, wyłącznie pod kontrolą rodziców. Ponieważ Helenka nie ukończyła jeszcze 3 roku życia, nasz zestaw wręczyliśmy jej 12-letniej kuzynce Hani, która z wielkim entuzjazmem zabrała się do poznawania tego cudeńka. 

 
W pierwszym kontakcie z zabawką, wielką pomocą okazały się liczne filmy na You Tube, które krok po kroku uczą w jaki sposób posługiwać się wszystkimi elementami zestawu oraz inspirują setkami propozycji wykorzystania Rainbow Loom. 

Po kilku chwilach w rękach Hani zaczęły powstawać pierwsze dzieła. Jestem przekonana, że z czasem pomysłowość i kreatywność tej młodej damy pozwolą nam cieszyć się coraz wymyślnymi wzorami i kształtami. 




Zabawa z zestawem jest bardzo wciągająca, co więcej zauważyłam, że praca z  bransoletkami wspaniale wycisza, uczy skupienia i cierpliwości. Ale to nie wszystko, to również miła nauka rozwijania wyobraźni, kreatywności i zdolności manualnych. 


Pomimo, że to początek naszej przygody z Rainbow Loom, mam wrażenie, że może to być wspaniały prezent dla całej rodziny. Rzeczywistość to potwierdziła, bo po kilku dniach Hania zameldowała, że zestawem zainteresowali się jej rodzice.

Zestaw można kupić na Allegro w cenie 49 zł.

Po większą ilość informacji zapraszamy na stronę polskiego dystrybutora na Facebooku.

16 komentarzy:

  1. Ty mi nawet nie pokazuj takich rzeczy :) jak byłam młodsza z muliny robiłam przeróżne i to wciąga. Musi być bardo fajna zabawa przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Już wiem, co moja chrześnica dostanie na dzień dziecka.:P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowe :):) a masz może jakieś pomysły na niebanalny prezent na roczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lili nie wiem czy niebanalnie, ale Helence kupiliśmy na roczek pchacz, którego recenzję znajdziesz w dziale Bawimy się. Uniwersalny prezent, bawi się nim po dziś dzień. Ja mam słabość do drewnianych zabawek, więc pewnie szukałabym inspiracji w zaprzyjaźnionym sklepie Nefere.pl :)

      Usuń
  4. Tak się zastanawałam nad tym, ale jakoś córa po okresie fascynacji koralikami porzuciła biżuterię. Z drugiej strony takie gumki to co innego..

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest naprawde rewelacyjna zabawa dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, widzę, że u Ciebie kot też pierwszy dopadł pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne! Szkoda że moi jeszcze za mali, z pewnością jednak uszczęśliwie tym zestawem jakąś znajomą dziewczynkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście są fantastyczne!
    Moja Emilka byłaby zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam ,
    Akurat ma do sprzedania jeszcze jakieś 48 szt , cena najlepsza jak na razie .

    http://allegro.pl/rainbow-loom-zestaw-kolorowych-bransoletek-na-reke-i4083847280.html

    mamy również w ofercie gumki do uzupełnienia zestawów :

    http://allegro.pl/rainbow-loom-kolorowe-gumki-600-szt-24-klipsy-i4089915315.html

    Super zabawa , moje dzieciaki nie chcą się od tego oderwać tylko im gumki podrzucam .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę powiedzieć, że te gumki są świetne! Co prawda, my nigdy zestawu nie mieliśmy, za to jesteśmy zaopatrzeni w gumki różnego koloru :) Ja zaplatam ręcznie, na palcach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń