niedziela, 1 grudnia 2013

Sezon na Święta rozpoczęty, czyli spacer po Śląskiej Giełdzie Kwiatowej

Kiedy dwanaście lat temu przeprowadziłam się do Tychów, miasto to zachwyciło mnie ilością zieleni. Ilekroć wyruszałam na wycieczkę "donikąd" i któregokolwiek kierunku bym nie wybrała, prędzej czy później zawsze natrafiam na las. Bardzo szybko zakochałam się w Jeziorze Paprocańskim oraz dziękowałam za te kilkanaście rond, które sprawiały, że nie marnowałam czasu stojąc w korkach. Ale dziś nie będę się rozwodzić nad miejscem, które tak szybko pokochałam i nazwałam "Moim Miastem". Dziś chciałam Wam przedstawić jedno magnetyczne miejsce, które przyciąga mnie o każdej porze roku, które buduje klimat każdych świąt, które karmi oczy dekoracjami, kwiatami, krzewami oraz innymi inspirującymi drobiazgami, które sprawią, że większość z Nas ma ochotę natychmiast upiększać swoje gniazdka. 

Mowa o Śląskiej Giełdzie Kwiatowej, na której można odwiedzić ponad 800 kiosków, stoisk czy straganów z dekoracjami świątecznymi. Dziś wybrałyśmy się z córką powitać nadchodzący świąteczny sezon i przepadłyśmy niemal na dwie godziny. Inspiracji na dekoracje znajdowałam tyle, że nie nadążałam z robieniem zdjęć. Wszędzie wokół pięknie pachniały choinki, gwiazdy betlejemskie i jemioła. Helena nie chciała opuścić alejki z światełkami i lampkami. Świecące misie, pingwiny, bałwanki, sopelki, mikołaje oraz setki innych migających postaci unieruchomiło ją totalnie. Wpadłam na pomysł kupna zielonych świecących kul i złożyłam obietnicę, że jeśli szybko wrócimy do domu, to zawiesimy je na ramie łóżka. Szczęśliwie przekupstwo poskutkowało i mogłyśmy kontynuować spacer. Nie zdążyłam zaglądnąć do kartonów z elementami do DIY, ale w tygodniu wrócę tu sama i oddam się rozkosznemu polowaniu. Cóż mogę powiedzieć więcej - Zapraszamy do Tychów!












Śląska Giełda Kwiatowa jest czynna w dniach:
Wt, Czw, Sob    2:00 – 10:00
Piątek    5:00 – 10:00
Niedziela     6:00 – 12:00
 
Adres: ul. Sadowa 3, Tychy
Więcej informacji na stronie http://sgk.tychy.pl/

9 komentarzy:

  1. Piękne :) Można poczuć już Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ tam różności, wszystko bym wykupiła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jest w czym wybierać, czuć już Święta :))

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pobuszowałabym sobie... Cudnie żyjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam tą giełdę! Od urodzenia ;) Tychy - to moje miasto, ja w nim się urodziłam, spędziłam dzieciństwo, a na giełdę zawsze jeździłam z mamą lub babcią;) Najbardziej pamiętam te koszyczki wiklinowe! Teraz mieszkam w Skoczowie od 6 lat, ale Tychami często tęsknię;) Ale dałaś wpis super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, kolorowo, Świątecznie, czyli wszystko co lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. no cóż, w sklepie, w którym pracuję świąteczne dekoracje są do kupienia już od września....ja mam przesyt, a do świąt jeszcze 3 tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią wybrałabym się na taką giełdę ! U Nas jest tylko skromny jarmark świąteczny

    OdpowiedzUsuń