środa, 25 września 2013

Jesienne dekoracje: Bukiet klonowych róż

Kilkanaście lat temu miałam przyjemność zetknąć się z klonowymi różami w mieszkaniu mamy Mao. Tak bardzo spodobała mi się ta jesienna dekoracja, że od tamtego czasu bukiety klonowych róż zdobią i nasze wesołe gniazdko. Wykonanie ich jest tak proste, że nawet Helenka przyłączyła się do wspólnej zabawy. Nasza mała dekoratorka wykonała najcięższą pracę zbierając całą siatkę klonowych liści. Poniżej nasz pierwszy bukiet tej jesieni. Kolor liści zabezpieczyłam lakierem do włosów. W planach jest kolejny duży bukiet barwiony złotym sprayem oraz wianek na ścianę. Lubicie dekoracje z wykorzystaniem jesiennych liści?

Róże z klonowych liści

Dla zainteresowanych prosty poradnik:



Na koniec związujemy połączone liście sznurkiem.

 

... a w czasie zbierania liści warto się od czasu do czasu przytulić do drzewa.
Klony i kasztaty mają w sobie wielką moc, zatem ładujmy się ich energią :)


17 komentarzy:

  1. Piękne, choć widziałam takie wcześniej nigdy nie wiedziałam jak je zrobić teraz z pewnością spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten bukiecik,myślałam że sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny bukiet :-)) idealny na kominek, parapet :-))

    u nas cały czas leje i nie mam suchych liści :((( może na weekendzie ??? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet piękny, ale zbieraczka liści jeszcze piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak zrobione ze skóry! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wpadłabym na to, że to bukiet z liści! fajny pomysł.
    niech moc będzie z Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny bukiet, zazdroszczę Ci talentu!
    u mnie new zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny!
    Helenka śliczna :) Mam taka samą kurteczkę po Aniele.Kupiłam kiedyś w sh :)W przyszłym roku założę Drugiemu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sa różyczki z liści :) sama w tym roku postanowiłam je wykonać, muszę tylko nazbierać liści :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobrażacie sobie, że takie bukiety robi mój teść;) Mam nadzieję, że w tym roku też otrzymam z okazji jesieni:)

    Zgadzam się, że drzewa, kamienie i w ogóle cała przyroda ma w sobie tyle pozytywnej energii, a często o tym zapominamy - chyba zaraz pójdę do parku:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda :) Ja dzisiaj wróciłam ze spaceru z całym koszem jesiennych liści, szyszek, kasztanów i właśnie kombinuje, co z tego ładnego wyczarować :)
    Pozdrawiam!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń