sobota, 15 czerwca 2013

TE słowa.

Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości. William Shakespeare

Helena nie skąpi nam oznak bezwarunkowej miłości, bardzo często się przytula, całuje, głaszcze, a nawet podgryza. W czasie tych przesłodkich pieszczot komunikacja werbalna ograniczała się dotychczas do słów "mój, mój, mój". 

Do dziś.

W trakcie szaleństwa łaskotkowego, kiedy zabrakło już sił na śmiech i ucieczkę, najsłodsza ma córka oplotła rączkami moją szyję, przytuliła się bardzo mocno i wypowiedziała cichutko te jakże długo oczekiwane słowa: Ocham ciem ...

Uskrzydlona, przepełniona szczęściem i miłością nie mogę wylądować na ziemi. Tak pięknie usłyszeć TE słowa! Tak pięknie być rodzicem!

11 komentarzy:

  1. I nie ma nic ważniejszego na świecie

    OdpowiedzUsuń
  2. to właśnie daje mi siłę
    a im dziecko jest większe tym częściej takie czułości nam przekazuje

    OdpowiedzUsuń
  3. No się prawie poryczałam ze wzruszenia :D
    Gratuluję i życzę Tych słów często i częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. najcudowniejsze słowa na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ąz łezka mi w oku stanęła. zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pięknie jest usłyszeć takie słowa od swojego dziecka.Jak moja córka pierwszy raz powiedziała,że mnie kocha to ja się popłakałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah czekam aż urodzi się mój synek i usłyszę te dwa najpiękniejsze słowa od niego!:)

    Super,że córeczka uraczyła Cię takimi słowami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie! :) ja bym się chyba rozpłynęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo, że mój Stworek już dawno powiedział nam "kocham cię" pierwszy raz, nadal na dźwięk tych słów zupełnie się rozpływam :)

    OdpowiedzUsuń