czwartek, 6 czerwca 2013

Moje pierwsze słowa. Zwierzęta

Dawno nie zaglądaliśmy na półkę z książeczkami Helenki, a ponieważ pogoda nie sprzyja długim spacerom, to właśnie książki pozwalają nam jakoś przeżyć ten czas oczekiwania na słońce.

Dziś zaprezentuję książeczkę wydawnictwa Yoyo - Moje pierwsze słowa. Zwierzęta.

Pięknie wydana, kolorowa,  z grubymi kartkami. Ilustracje przedstawiają zwierzątka w ich naturalnym środowisku. Na dwunastu stronach jest ponad sto sympatycznych stworzeń i są one podzielone tematycznymi zakładkami. Mamy zakładkę zwierząt w gospodarstwie domowym, zwierzęta dzikie, mieszkające w lesie, owady i te brykające w wodzie.

Ilustrator ma specyficzne poczucie humoru, jest kilka rysunków zwierząt, które są trudne do rozpoznania. Szczęśliwie każde zwierzątko jest podpisane, a więc można szybko rozwiać swoje wątpliwości. W przyszłości książka posłuży nam do nauki czytania. 

Moje obiekcje dotyczące obrazków zwierząt nie podziela Helenka, która godzinami bawi się nią ze mną pokazując i szukając stworzeń jej znanych, jak i poznając te nowe.

Książka dostępna jest w Smyku - 14,49 zł
 


I na koniec błyskawiczny konkurs - jakie zwierzę przedstawia poniższy obrazek?
Umówmy się, że nagrodą będzie sława i tytuł Mistrza Wyobraźni. 


12 komentarzy:

  1. Prześliczna ta książeczka.
    Helenka na pewno zachwycona.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm chomik.. ale może być i hipopotam. Jak to będzie świnka wietnamska to się nie zdziwię heheh. Fajna książeczka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! wydawało mi się, że będzie trudniej. Niemniej nad niektórymi grafikami można popuścić wodze fantazji. Jesteś Mistrzem! :)

      Usuń
    2. hahaha... a mój mały i tak by powiedział... miiii... dla niego każde zwierzątko to miii (od kotka, miau). :))))

      Usuń
  3. Mi to też wygląda na chomika ale może byc też psem albo misiem :P

    Fajna ta książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię to wydawnictwo. Tej książki akurat nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powiem świnka morska ;)
    Fajna książeczka, może kiedyś kupię podobną, póki co takie dzieła cieszą się u naszego synka namiętnym obgryzaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kolorowa książeczka :) też obstawiam hipopotama ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co to zwierzątko, ale obstawiam, że ma na imię Stefcio :)))

    OdpowiedzUsuń