wtorek, 30 kwietnia 2013

Zwierzęta się bawią!

 

Helenę zaczęły fascynować zwierzęta. Od pewnego czasu polubiła oglądać filmy przyrodnicze, a nasza ostatnia wizyta w stadninie koni i wyraz zachwytu na jej twarzy, sprowokował nas do postanowienia, że w trakcie weekendu majowego nie omieszkamy wybrać się do Zoo.  

Podczas mojej ostatniej wizyty w księgarni wybrałam kilka książek przedstawiających zdjęcia i ilustracje wyłącznie zwierzaków. I to był strzał w dziesiątkę. Nowe książki, a w szczególności ta, którą dziś prezentuję, stała się stałym punktem naszej codziennej zabawy. 


 
"Zwierzęta się bawią!" to jeden z tytułów cyklu Wydawnictwa Wilga, które zaprasza najmłodszych czytelników do świata zwierząt.  Książka zawiera dużą ilość pięknych zdjęć. Prawie każda strona jest rozkładana. Książka ma twardą okładkę oraz grube strony, co gwarantuje jej długi żywot w rękach mojej córki. Jedną z ciekawych atrakcji jest obrotowe koło znajdujące się na okładce książki, kiedy już mały Sherlock rozszyfrował jego przesuwanie, zabawa w szukanie nowych obrazków nie miała końca. I wspaniale! mogłam w tym czasie oddać się wspaniałej lekturze Atlas Chmur Davida Mitchella.

Książkę kupiłam w Matrasie za 17 zł.










6 komentarzy:

  1. My też lubimy takie książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książeczka, dużo fotografii zwierząt, twarda oprawa...zaciekawiłaś mnie! :)
    Zazdroszczę, że kot może tak spokojnie leżeć i wypoczywać na kanapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria jest fajna. Mój Maluch też lubi tego typu książki, z otwieraniem i przesuwaniem. Ja z kolei kupowałam je w Pepco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna książeczka:)
    Super, że córeczka interesuję się zwierzątkami. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka książeczka przydałaby się dla mojej Chrześnicy. :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. mój synek też teraz ma fascynację książkami o zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń