poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Dekoracje z pianki - część 3

Utęskniona wiosna wybuchła za oknem, wypełniła nas nowymi pokładami optymizmu i energią do działania. Spędziliśmy cudowny weekend łapiąc promienie słońca (i przy okazji witaminę D) w trakcie długich spacerów nad jeziorem.

Co więcej, na blogu też powiało świeżością. Nie posiadamy się z radości z powodu nowego bannera narysowanego dla nas przez Rynn. Koniecznie odwiedźcie jej bloga - jej Rysunki, figurki i inne bzdurki - to kapitalne miejsce dla wszystkich amatorów rysunku i nie tylko. Dziękujemy bardzo i okazujemy należną cześć Twojemu talentowi!

A wczorajszy wieczór upłynął mi pod znakiem nożyczek i pianki. Efekt - nasza wesoła gromada piankowych stworów powiększyła się. 

Proszę Państwa oto Miś!


Mądrych sów nigdy nie za wiele!


  

Uśmiechnięta żaba uprzyjemni Ci dzień.

 

10 komentarzy:

  1. Świetne te ozdoby i świetny banner! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszły Wam ozdoby! no i ładny banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny baner! oj bardzo tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają te piankowe zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się te piankowe ozdoby.
    Czy możesz się pochwalić skąd bierzesz schematy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka szablonów ze strony stylowi.pl, a pozostałe po prostu wygooglałam :)

      Usuń
  6. Zawsze mi strasznie miło jak jakiś mój banner widzę na znajomym blogu, ha :))

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaa cię jakie piękne cudowności:) super

    OdpowiedzUsuń